locatie: Ieper en Poperinge

Wij zijn op zoek naar een hulpboekhouder/junior accountant om ons team te versterken.

Wat wij jou bieden

U komt terecht in een tof en enthousiast team binnen een no-nonsense kantoor met horizontale organisatiestructuur.
Wij leggen de nadruk op kwalitatief werk en voorzien daarom maandelijks in-house opleidingen, zodat iedereen up to date is met het vlug wijzigende fiscaal landschap.
Vlugge en reële doorgroeimogelijkheden.
Combinatie telewerk en werken op kantoor.
Mooie balans werk - privé.
Externe opleidingen op uw maat rekening houdend met uw kennis en ervaring.
Begeleiding tijdens ITAA stage.
Naast een marktconforme verloning (inclusief 13e maand), geniet u ook van tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, onkostenvergoeding, cafetariaplan, groepsverzekering, winstpremie, bonusplan, deelname aan activiteiten en teambuildings.
Na een inloopperiode recht op bedrijfswagen met tankkaart ofwel een mobiliteitsbudget.
Betreft een vast contract van onbepaalde duur.

Wat zijn uw taken binnen ons Team

Met de ondersteuning van een ervaren dossierbeheerder (meter/peter) staat u in voor onder andere het voeren van de dagelijkse boekhouding van diverse klantendossiers, het opstellen van balansen, resultatenrekeningen en jaarrekeningen, als ook het opstellen en indienen van diverse fiscale aangiften op het vlak van BTW, personenbelasting en vennootschapsbelasting. Onze consultancy afdeling staat u bij in de complexere fiscale en juridische vraagstukken.

Gezocht profiel

Diploma: bachelor in de Accountancy-Fiscaliteit (of gelijkaardig)
Gewenste vaardigheden: stressbestendig, klantvriendelijk, discreet, punctueel en leergierig.
Een beperkte werkervaring is mooi meegenomen maar niet noodzakelijk.

Interesse?

Mail uw CV naar robby@teamaccount.be

 

 

Solliciteer
Deze website gebruikt cookies. Door verder te surfen op deze website, stemt u in met het gebruik van onze cookies. U kan onze pagina informatie over cookies raadplegen voor meer informatie.
Toon dit bericht niet meer.